Corona-maatregelen

In deze tijden van onzekerheid staat de gezondheid van onze klanten én onze medewerkers centraal. Daarom nemen wij enkele uitzonderlijke maatregelen om iedereen te beschermen terwijl we voor u paraat blijven staan. 

Want niet alleen de zorg, maar ook andere sectoren zoals de distributie moeten blijven draaien. Als toeleverancier van bedrijven in deze sectoren vinden wij het daarom onze plicht om onze dienstverlening zo goed mogelijk verder te zetten.

Concreet vragen we u en uw medewerkers:

  1. Alle contacten met onze diensten telefonisch of per mail af te handelen.
     
  2. Ons steeds op voorhand te contacteren indien een bezoek aan onze firma toch noodzakelijk blijkt. Bijvoorbeeld voor het afhalen van onderdelen. Als alternatief kunnen onderdelen steeds per pakketverzending worden bezorgd.
     
  3. Vooraf duidelijk aan te geven waar een defect toestel staat of waar een gehuurd toestel geleverd/opgehaald mag worden. Bij voorkeur buiten of in een omgeving waar onze collega's veilig kunnen werken zonder in contact te komen met uw medewerkers.
     
  4. Onze administratie en boekhouding per mail te contacteren aangezien zij zoveel mogelijk van thuis uit werken conform de huidige regelgeving. Voor dringende zaken kan u steeds terecht op het nummer +32 3 340 04 90.
     
  5. Ons tijdig te verwittigen wanneer een geplande levering of herstelling niet door kan gaan.

Bovenstaande maatregelen gelden natuurlijk ook voor onze medewerkers. Samen streven naar een minimum aan onnodige contactmomenten is de enige manier waarop we het Coronavirus zo snel mogelijk kunnen temperen.

Tot dan blijven we met deze maatregelen volledig tot uw dienst.

Zit u nog met vragen? Bekijk dan onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden.

Veelgestelde vragen

 

Mijn machine heeft een onderhoud of herstelling nodig. Kan ik momenteel een afspraak maken?

Niet alleen de zorg moet blijven draaien. Ook de distributie en andere essentiële sectoren en diensten. Daarom zullen wij er alles aan doen om uw toestel zo spoedig mogelijk te herstellen. Wij vragen uw medewerkers wel om contact met onze servicetechniekers of chauffeurs tot een minimum te herleiden en hierbij zeker de 1,5 m afstand-regel te respecteren. Geef bijvoorbeeld vooraf duidelijk aan waar het defecte toestel zich bevindt en plaats deze indien mogelijk op een locatie waar volgens de regels kan worden gewerkt.

Contacteer onze technische dienst via +32 3 340 04 98 of mail naar service@hermans-heftrucks.be.

 

Ik heb onderdelen nodig. Kan ik deze nog bestellen en afhalen?

Ja. Wij zijn natuurlijk ook afhankelijk van onze leveranciers, maar wij doen er alles aan om de onderdelen zo snel mogelijk tot bij u te krijgen. We kunnen uw onderdelen steeds opsturen per pakketverzending, maar onderdelen afhalen kan ook mits een telefoontje vooraf waarin wordt afgesproken waar het onderdeel voor u zal klaarliggen. Op die manier vermijden we samen een extra contactmoment met onze medewerkers.

Contacteer onze afdeling onderdelen via +32 3 340 04 92 of mail naar parts@hermans-heftrucks.be.

 

Ik wil een machine huren. Kan dat nog en wat met de levering?

Natuurlijk. U kan zoals steeds de juiste machine selecteren op onze website; via de Hermans Rental app; rechtstreeks per telefoon of via mail. Onze Rental medewerkers staan zoals steeds voor u paraat en bespreken samen met u een gepast moment voor de levering. Wij vragen uw medewerkers wel om contact met onze chauffeurs tot een minimum te herleiden. U kan bijvoorbeeld vooraf aangeven waar het toestel exact geleverd mag worden.

Contacteer onze verhuurafdeling via +32 3 340 04 94 of mail naar rental@hermans-heftrucks.be of maak gebruik van onze Hermans Rental app.

 

Ik heb interesse om een machine te kopen. Hoe gaat dit nu in z'n werk?

We begrijpen dat de aankoop van een machine geen beslissing is waarvoor u over één nacht ijs gaat. U heeft er dan ook alle belang bij om samen met een verkoper het toestel te bezichtigen. Daarom is het voortaan terug mogelijk om een afspraak te maken. Natuurlijk met respect voor de geldende maatregelen. 
Indien gewenst kunnen onze verkopers u natuurlijk nog altijd telefonisch te woord staan of via een videogesprek. Vraag gerust om extra foto’s of een filmpje van het toestel in actie. Die bezorgen zij u met plezier.

Contacteer onze verkoopafdeling via +32 3 340 04 90 of mail naar sales@hermans-heftrucks.be.

 

Ik heb een administratieve of boekhoudkundige vraag. Hoe kan ik jullie het best bereiken?

Conform de huidige regelgeving, werken onze medewerkers van administratie en boekhouding momenteel zo veel mogelijk van thuis uit. Heeft u vragen, dan kan u hen het best via mail bereiken. Voor echt dringende zaken, kan u steeds bellen op het nummer +32 3 340 04 90.

Contacteer onze boekhoudafdeling via boekhouding@hermans-heftrucks.be en onze administratie via info@hermans-heftrucks.be.

 

Hebben jullie aangepaste openingsuren?

U kan onze medewerkers contacteren tijdens de gekende openingsuren. We vragen u vriendelijk om bezoeken aan onze firma uit te stellen. Blijkt het toch nodig dat u onze firma moet betreden, dan verzoeken we u met aandrang om vooraf contact op te nemen zodat er duidelijke afspraken kunnen worden gemaakt. U kan onze diensten steeds telefonisch of per mail bereiken via bovenstaande nummers en e-mailadressen.

Recent Hefnieuws
Het ontstaan van de vorkheftruck oftwel Clark

Het ontstaan van de vorkheftruck oftewel “Clark”

Voor het ontstaan van de allereerste vorkheftruck moeten we terug naar 1919. Een tijd waarin de meeste dingen nog afhankelijk waren van brute mankracht, vooral als het ging om het laden en lossen van goederen. Tot in Ohio de Towmotor Corporation werd opgericht.

Lees meer
5 Redenen om te kiezen voor een tweedehands heftruck

5 Redenen om te kiezen voor een tweedehands heftruck

De aankoop van een nieuwe heftruck is niet voor iedereen een vereiste. Waarom de keuze voor een tweedehands vorkheftruck dan vaak een goed alternatief is? We zetten 5 redenen op een rijtje.

Lees meer